نوشته شده توسط : امین رشيدبيگي

منبع : www.AsanDownload.com


این بار هشتمين سری آیکون از پکیج آیکونهاي آسان دانلود را كه شامل 60 عدد آيكون بسيار زيبا با فرمت PNG با موضوع Game را تقدیم به کلیه کاربران علاقه مند به محصولات گرافیکی آسان دانلود می کنیم امید است این مجموعه مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد. اين مجموعه يكي از كاملترين و بي نظير ترين مجموعه هاي آيكون با موضوع بازي هاي كامپيوتري مي باشد كه براي اولين بار توسط آسان دانلود گرد آوري شده است. تعداد 60 عدد از بهترين نمونه ها را براي دانلود بر روي سايت قرار داده شد، امید است این مجموعه نیز مانند همیشه مورد پسند شما عزیزان واقع شود.



:: موضوعات مرتبط: آيكون , ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 99
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین رشيدبيگي

منبع : www.AsanDownload.com 


این بار نهمين سری آیکون از پکیج آیکونهاي آسان دانلود را كه شامل 66 عدد آيكون بسيار زيبا با فرمت PNG با موضوع Game را تقدیم به کلیه کاربران علاقه مند به محصولات گرافیکی آسان دانلود می کنیم امید است این مجموعه مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد. اين مجموعه يكي از كاملترين و بي نظير ترين مجموعه هاي آيكون با موضوع بازي هاي كامپيوتري مي باشد كه براي اولين بار توسط آسان دانلود گرد آوري شده است. تعداد 66 عدد از بهترين نمونه ها را براي دانلود بر روي سايت قرار داده شد، امید است این مجموعه نیز مانند همیشه مورد پسند شما عزیزان واقع شود.



:: موضوعات مرتبط: آيكون , ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین رشيدبيگي



آپديت March 2011
ویندوز اکسپی یکی از سیستم عامل هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز انتی و ۲۰۰۰ پایهگذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و امیی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکسپی را به منظور بهروزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگیهای تازه، یکدستکردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثباتتر، پایهگذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستمهای عامل کامپیوتر در جهان به شمار میرود که گفته میشود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکتهای عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستمعامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد. نسخه ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک سه نامیده می شدند. نسخه ی نهایی بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد! Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست.



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین رشيدبيگي

منبع : www.AsanDownload.com



شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا، علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر به مخفی سازی آی پی خود بپردازید. Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آي پي شما و ایجاد آي پي های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. اين نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آي پي کاربر را به یک آي پي جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هويت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آي پي از بین آي پي های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.



:: موضوعات مرتبط: ضد هك و جاسوسي , ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین رشيدبيگي

[تصویر: TrustPort_Internet_Security_2011.jpg]
از آنجایی که همواره امنیت سیستم یکی از مهمترین مباحث به شمار رفته و خواهد رفت گروه آسان دانلود سعی کرده است تا به روز ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برای کاربران عزیز فراهم کرده تا بسته به سلیقه و سیستم خود بسته ی امنیتی را انتخاب و دریافت نمایند و به وسیله ی آن امنیت سیستم خود را تامین سازند و اکنون نیز باز هم سعی کرده ایم تا با ارائه ی یکی دیگر از قدرتمند ترین بسته های امنیتی که در دنیا از طرفدارن بسیاری برخوردار بوده و در هیچ یک از وب سایت های فارسی زبان نیز موجود نمی باشد را برای شما دوستان عزیز آماده و در اختیارتان قرار دهیم. شاید در کشور عزیزمان ایران کمتر کسی با نام شرکت امنیتی TrustPort آشنا بوده و از محصولات این شرکت استفاده نماید این شرکت بزرگ که در بحث تامین امنیت سیستم یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین شرکت ها به شمار می رود همواره با ارائه ی نرم افزارهای امنیتی بسیار قدرتمند یکی از پیشگامان ایجاد فناوری ها و الگو های جدید در نرم افزارهای امنیتی محسوب شده که به همین خاطر ما نیز سعی کردیم یکی از قدرتمند ترین و به روز ترین نرم افزارهای این شرکت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. TrustPort Internet Security بسته ای امنیتی است که حفاظت جامعی را از سیستم شما در برابر نرم افزارهای مخرب و تهدیدات آنلاین فراهم کرده و با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی در تمام نقاط سیستم از نفوذ هکرها به سیستم جلوگیری نموده و با اسکن بادقت تمامی فایل های دریافتی از اینترنت و حتی ایمل ها از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم جلوگیری می نماید.



:: موضوعات مرتبط: ضد هك و جاسوسي , ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()